The Crowd I'm Seeing/Everybody's Coming, Leave Your Body at the Door
After breaking up with Zachary Ryan, Beth decides she needs to decompress with some "me time" away from the other Bravest Warriors, finding solace in a brassy all-lady gang of punky geriatrics, the “Upta Gals."