Enough To Last a Lifetime/Will Things Ever Be the Same
When Danny crashes on a desolate planet, he discovers the holo log of a previous castaway and his crew. Danny must follow these entries to ensure his own survival and find a way off the alien planet -- or be stuck there forever.