Devil You Know
In Harlem, Chalky encounters Narcisse in hopes of setting Daughter Maitland free. Federal Agents enlist Eli and Van Alden to help take down the Capone Organization. Pained by a recent loss, Nucky turns to the bottle and the company of a pair of barflies.