The Good Listener
Back from Cuba after a dangerous encounter, Nucky pays a visit to a now-retired Johnny Torrio, who brokers a meeting with the new "Boss of Bosses," Salvatore Maranzano. In Chicago, Eli and Van Alden are tasked to recoup money lost during a federal raid.