Placerville
Guy Fieri dispatches Noah Cappe, Aarti Sequeira and Joe Sasto to check out the best restaurants in Placerville, California. With options like barbecue, Roman food, oysters and gold miner fare, the struggle is real as they narrow down their top picks.