New Haven
Guy Fieri unleashes Noah Cappe, Jet Tila and Tiffani Faison on New Haven, Connecticut, where they embark on a journey to sample the best food, from burgers and hot honey pizza to hot chicken and empanadas, in the city's top restaurants.