Leftovers
Amy Schumer and her husband, Chris Fischer, make the most of the leftovers in their fridge. Amy pours a Hot Toddy while Chris shows her how to make Fennel, Radish and Cucumber Salad with Tonnato Dressing, Mashed Potatoes and the world's biggest Frittata.