Taco Night
Comedian and actress Amy Schumer and husband, Chef Chris Fischer, are quarantined on Martha's Vineyard, MA, with their baby Gene. Chris prepares meals from their pantry with the help of Amy, who isn't great in the kitchen but can mix up a great cocktail!