Not So Easy Riders
A health scare puts the brakes on Dr. Blue's dreams of motorcycle riding. Dr. Ross treats a bearded dragon who is laying bad eggs, while Dr. Lavigne is challenged with what to do about a large tumor taking over a Boxer's toe.