Puppy Bowl Presents: 20 Years of Puppies
Celebrate 20 years of Puppy Bowl with Dan the Ref as he highlights the plays and the puppies that defined the game.
To celebrate 20 years of Puppy Bowl, Dan the Ref and his assistant ref Whistle dive into the history and evolution of the cutest game in all of sports with memorable moments, MVP callouts, behind-the-scenes footage, and two decades of puppies!