Imposta to Impala
A 1996 Impala throws the guys a curveball when they discover it's an imposter. The team makes it better than ever, with custom body fabrications, rear subframe and handmade interior. Also, Bill gives back a fully-custom 2019 Ram to a Northside neighbor.