A Texas-Sized Surprise
The guys hit the home stretch on the '46 Ford "Blue Thunder." Ekstensive powers up Bill's all-tube buggy with a 1,500 hp Cummins diesel engine, and actor John Cena drops off a '69 MGC, wanting nothing less than to change the game with his British classic.