Murder in the Ozarks
When the Stewart family wakes up one morning, their 47-year-old mom, Kathy, is nowhere to be found. The last they knew, she went for a walk in downtown Ava, MO. But when her murdered body is found in nearby Cowskin Creek, the town erupts in fear.