One for the Road
A young woman's night of partying at a roadhouse in Krotz Springs, LA, takes a sinister turn when she vanishes from the parking lot. Her desperate boyfriend suspects she made a deadly connection with an old flame -- and the nearby Atchafalaya Swamp.