Brachiosaur's Classroom Chaos
When Bex Hunter sends a baby Brachiosaurus to San Saurio Middle School, Roddy senses something's afoot and heads to the school himself to investigate. The team spots Roddy chasing the baby Brach through the halls and has to suit up to catch the pair.