Nuts on the Line
Mark, Digger and Tim judge as a female distiller challenges an outlaw shiner and a pro distiller from Hawaii to make the best nut liquor. When one shiner deploys a never-before-seen process, Mark and Digger admit the results rival their own hazelnut rum.