Hard Times Shine
With ingredients in short supply, Mark, Digger and Tim judge the ultimate hard times challenge. Notorious shiners Tickle, Mike and Daniel each bring their own brand of backwoods ingenuity to see who makes the best liquor with unconventional ingredients.