The Sleeping Slave
Months before meeting Giorno, Bucciarati and gang help a local florist chisel out the truth behind his daughter's apparent suicide. Mista is assigned to track down her lover, whose ties with destiny had unwittingly cast a light upon Bucciarati's fate.