Spicy Lady
At cruising altitude, Trish faces a voracious and fleshy mass of a Stand that strikes at the slightest movement. Meanwhile, Giorno's incessantly pulsating broach, the key to the team's survival, lies waiting -- as does an unseen force within Trish.