Panic in Jerky Town/Alien Confidential/Mama's New Boyfriend
Johnny wins a trip to Jerky Town and stumbles on its dark secret. Then, an alien arrives bearing the secret of universal peace and unfortunately meets Johnny. Finally, Johnny's life is turned upside-down when Mama falls for a Latin playboy.