Johnny and the Beanstalk/A Boy And His Bird/Ape Is Enough
Johnny trades the family cow for some magic hair tonic, and a fairy tale begins. Then, Johnny adopts an emu thinking it's a puppy. Finally, Johnny visits the South Seas, and a giant ape falls in love with him.