Tom and Terri Seek Home in Santa Claus, IN
Empty nesters decide to relocate from Ohio to Santa Claus, Indiana, for a job opportunity. They both want a lakefront home that's move-in ready, which will stretch their limited budget. Will Santa Claus deliver?