Family of Five Moves from Pittsburgh to California
A couple with three daughters is relocating from Pittsburgh to Rancho Cucamonga, CA. She wants a two-story with a pool, but he wants a ranch-style home. Before the cross-country move, they'll have to find a home everybody loves.