Fondue Party
Molly Yeh and a friend go snowshoeing and snack on Pistachio White Chocolates and Beef and Rutabaga Hand Pies with Jalapeno Ketchup. Then, they have some cheesy fun with a Gruyere Fondue Dinner party with Gummy Bear Bark for dessert.