Fun Italian Feast
Molly Yeh whips up a fun Italian feast for the whole family, starting with her cheesy Smashed Meatball Burgers. She also makes a colorful Antipasto Salad with Prosciutto-Wrapped Breadsticks, a crispy Parmesan Fried Onion and Spumoni Cake Jars for dessert.