Old Historic Harriman Hospital
Tanner finds the G.O.A.T. of all haunted locations when he picks out a deserted Tennessee hospital for the next stop. Rumors of bizarre hauntings swirl around this eerie facility, but nobody can explain why. Can the team unlock its disturbing secrets?