Cresson Sanatorium and Prison, Part Two
Dakota's diabolical dive into darkness continues when he blindsides the team with a double dose of terror at an abandoned Pennsylvania sanatorium. Can they handle a night in the cell block where one of America's most horrific serial killers was housed?