O.G. Flavor
Michael Symon visits his hometown of Cleveland, where a lamb burger with kalamata olive salt is a taste of his Greek heritage. An Indianapolis spot is innovating with wild boar baby back ribs and a duck sausage pig-in-a-blanket.