Symon's Cleveland 'Que
Michael gets down on a hulking pastrami beef rib at his own restaurant in Cleveland, has a flavor-packed pork loin sandwich from a food truck in Pittsburgh and indulges in a chicken-and-waffle-style burger in Buffalo.