The First Kiss
Zac and Lydia finally say "I do" and share their first kiss! However, tensions continue to simmer at the wedding. An unexpected confrontation leaves Lydia and Zac at odds with Ethan and Isaac, and Veronica's reclusive nature proves difficult for Micah.