The Birds and the Bees
Ethan and Amber arrive back in Cairo after the drama in Boca. Lydia goes wedding dress shopping with her mom and sisters. Micah and Veronica meet up to discuss their relationship. Kim and Barry discuss the intimate side of marriage with Lydia and Zac.