Market Meltdown
Host Alex Guarnaschelli welcomes the competing chefs to a parking lot party at Bristol Farms in Calabasas, CA. The chefs stakeout shoppers for a weekend brunch, and then it's crunch time before the final two chefs try not to melt down.