Meat Me in the Parking Lot
Host Alex Guarnaschelli takes over the parking lot at Bristol Farms in Calabasas, CA. It's a real "steakout" as the four competing chefs are on the hunt for meat and potatoes before embarking on a trip around the globe ... er, parking lot.