From Burbank With Love; Anchors A-Warners; When You’re Traveling...
The Warners help secret agent 0007, Municipal Bond. / Dr. Scratchansniff goes on a cruise to get some desperately needed rest, but can he survive a vacation at sea with the Warners? / Yakko explains the relativity of time zones.