Jokahontas; Boids On The Hood; Mighty Wakko At The Bat
The Warners, as Native Americans, introduce John Smith and company to ice cream. / The Goodfeathers challenge Ralph the Guard. / Then, it's "Mighty Wakko at the Bat" in the Warners version of the famous Ernest Lawrence Thayer poem.