The Inmates of Summer/To Save a Squirrel
Instead of getting on the ship headed for summer camp, SpongeBob and Patrick accidentally board a ship full of prisoners on their way to jail on Inferno Island. Then, SpongeBob and Pat stow away on one of Sandy's wilderness adventures.