Daddy Is My Idol
On a hilarious vacation, an ex-skier must compete with his ex-wife for the love of their son and with an old rival for his pride.
Pablo is a former skier who, on a hilarious vacation with his son, runs into his ex-wife -with whom he competes for the love of their child- and an old rival -with whom he fights out of pride. How far will Pablo go to win these battles?