Rock Out While the Cop's Out
Mark and Digger score ten tons of sugar only to find a tracking device on their truck. Richard and Daniel devise a rum recipe to dominate the outlaw market. Mike and Jerry hit the jackpot with sweet-smelling mimosa liquor but catch wind of a new rival.