Maggie Valley Mayhem
Josh and the Laws get permission from 95-year-old moonshine legend Cecil Love to retrieve a hidden still and recreate his oldtime Franklin County moonshine recipe. Richard and Craig jury rig a fix for their missing still arm, with disastrous results.