Backwoods Bonanza
In the season finale, with eight stills running full tilt, Tickle enlists Mrs. Tickle to stash too much shine. Mark and Digger devise a way to age their Tennessee whiskey at sea. Tim gets drawn into an epic bootleg, while Mike and Jerry face the law.