Smoke to the Fire
Facing more rye and apples than the Laws can run, Josh moves his steamer still to Virginia and Tickle adds smoke to the fire. Mark and Huck help Jim Tom turn cherries into shine. Mike and Jerry risk a huge run in the barn of an unsuspecting farmer.