Partners In Crime
Brittany is shocked when she is betrayed by her ex. Destinie hatches a plan to derail Shawn's big day. Daonte gets grilled by Lindsey's former associate. Tayler gets devastating news. Chazz's romantic evening with Branwin is interrupted.