You Got Served
Chazz reaches his boiling point. Brittany uncovers Marcelino's lies. Amber must make a life changing decision. Chance doubts his fiancée. Tayler's sister drops a bomb. Tiffany rips into Kevin. Sara gives birth as Destinie faces a harsh reality.