Concours d'Ele-Kindig
The shop has a busy week prepping for the 2022 SEMA show in Las Vegas, Nevada. Once in Vegas, Dave and Kev attend the first-ever concours d'elegance at the famous Wynn hotel and golf course, where their knowledge of cars will be pushed to its limits.