How Hard Can a Hardtop Be?
A 1971 Chevy Nova with tremendous pedigree arrives at the shop to get classic Kindig-It styling cues. Most importantly, Dave wants to make this car into a hardtop. Tucked in bumpers, front valance and a new engine provide a good test for the crew.