Hungry Yumi/The Oddyguard/Song Sung Bad
Yumi goes on an obsessive quest for her favorite burger. Then, a new bodyguard smothers Ami and Yumi with protective attention. Also, the girls inadvertently encourage Kaz's misguided attempts to become a songwriter.