Rock Lobsters/Phantom of Rock/Fungus
Ami and Yumi rescue live lobsters from a seafood restaurant. Then, Kaz brings the girls to a spooky mansion to meet their spooky new producer. Also, Ami adopts a fungus monster living in the tour bus shower.