Look Into My Eyes
Hypnotist Jervis Tetch, aka Mad Hatter, arrives in Gotham to search for his sister, Alice and hires Gordon to help find her. Meanwhile, Penguin decides to run for mayor, and Bruce’s doppelganger begins to channel him, causing some confusion around town.