The Primal Riddle
Some of Gotham’s most unhinged villains, including Mr. Freeze and Firefly, band together while the Riddler continues his conquest of the city. Gordon is searching for answers, and all roads lead him to the Court of Owls. Bruce 2 confides in Selina.