Los Angeles: Spleen Soup and Sriracha
Andrew pulls back the curtain on the L.A. food scene. He eats fried fish fins at a high-tech fish processor, rescues a hive and its honey from a colony of Africanized bees, and learns the secret to the country's hottest hot sauce.